انرژی مثبت

انرژی مثبت

سلام به دوستان گلم و دوست جونی هام
انرژی مثبت

انرژی مثبت

سلام به دوستان گلم و دوست جونی هام

عشقم 30

عید آماد عید آمد آن عید مجید امد

در وصف چنین عیدی 

زهرا بامحمد حسین آمد

عیدست نوروزی

از آن ما همش پیروزی

گل با خنده چنین گفتا

عید انشالله بدون کرونا 

اینم چند بیت تقدیم به همه اونایی که بخاطره عید تو قلبشون عروسیه

عشقم 29

با من بمان 

با من بمان و بگزار عاشقی کنم

با من بمان و بگزار گرمای دستانت که حلقه می‌شود بر من را 

حس کنم

مگر می توانم  گرمای تنت را حس کنم و بیقرار نشوم 

قرارم 

بیا و دلتنگی را به پایان برسان 

وقتی میای صدای پات از همه جاده ها میاد 



عشقم 28

تو رو دیده رد داده قلبم 

نباشی میمیرم حتمی

تا تو باشی عشق هم با تو می‌آید 

تو باشی دنیا هم جای قشنگتریست 

پس فقط نفس بکش وزندگی کن 

فقط بیا 

 باش

و تا همیشه جاودانه بمان 


عشقم 27

تقدیم به امام زمان

اگلک 

اگلک صحت موت یا ربی

و ما انور توک بل عینی 

قل تعالی به البیتی 

و انا تفتهم ما فرق بالبیتک و بیتی

نور عیونی شفت وجهک بل گلبی

و سوال لیش تاخذه من عندی 

ونه ونه عزیزتک

بل گلبی بل گلبی